17. mai er vi så gla'i!

Mai har gjort sitt inntog, og nå er det snart klart for stor fest på Den norske skolen Gran Canaria. Nasjonaldagen skal feires på tradisjonelt vis.

Foresatte til elever i 5., 6., 7. og 8. klasse er i full gang med å forberede festen. Og alle er velkomne!

Vi starter opp klokken 09:30 med flaggheising og synging av nasjonalsangen. Deretter blir det taler og tog fra skolen og ned til Anfi del Mar. Etterpå får du kjøpt pølser, brus og kaker med mere før det blir underholdning og leker for barna.

Elevrådsleder for grunnskolen holder talen for dagen.

Hele programmet avsluttes med loddtrekning ca klokken 14:15. Da trekkes blant annet en gratis skoleplass neste år.

Om du ikke har alle effekter klare til den store dagen, kan du kjøpe både flagg (4 euro) otg sløyfer (3 euro) i resepsjonen.

Vel møtt til trivelig familiedag på Colegio Noruego!