Delvis gjenåpning av skolen for 10. trinn og VG 3 fra onsdag 03.06.20

Kanariske skolemyndigheter har nå åpnet for at elever på 10.trinn og VG 3 kan komme til skolen etter avtale.

Det kan gjøres avtale om møte med lærer til repetisjon av tidligere gjennomgått fagstoff, eller for samtale med rådgiver. Dette er et frivillig tilbud. Avtale om oppmøte kan gjøres pr mail til postmottak@colegio.no, eller på telefon +34 928 15 29 00.

Andre avtaler med personlig oppmøte må også avtales på forhånd.

Vi følger smittevernreglene, og ber elevene som ønsker å komme på skolen til å benytte munnbind. VI anbefaler at personer i risikogrupper ikke kommer til skolen.

Vi fortsetter som før med fjernundervisning for alle trinn.

Vi hadde håpet på et helt annet resultat av de lange forhandlingene knyttet til gjenåpningen av skolene. Vi hadde ønsket at de elevene som fremdeles er her på sommerøya kunne tilbringe de siste ukene sammen på skolen. Dessverre ble det ikke slik.

Mvh
Ledelsen