Fortsatt ledige skoleplasser

Ved vår skole finnes det fortsatt ledige skoleplasser på både videregående og grunnskolen.

Vår videregående skole satser på å ha et bredt utvalg av valgfrie programfag å tilby innen realfag og språk/samfunnsfag. Da får vi få elever i hver gruppe. Det betyr at læreren får mer tid til å hjelpe hver enkelt elev. Vi har mulighet til å ta inn elever som ikke har bestått i alle fag fra foregående skoleår. De får nær sagt de samme mulighetene til å velge programfag som alle andre. Hvor mange av dine ønskede programfag har vi her hos oss?

Dersom dere ønsker å søke skoleplass, gjør dere dette via vår søkerportal. Søknadene behandles (når de er komplette) 3.-5.august.

• Siste frist for søknad til grunnskolen er 17.august, med seneste oppstartsdato 1.oktober.
  • På videregående skole har vi søknadsfrist gjennom hele skoleåret. Det er likevel å anbefale for søkere til vg1 og vg3 at de blir med på vår skoletur som er ca i uke 39. Der reiser vi på en skolefaglig tur som også har tema å bli kjent med sine medelever. Reisemålet varierer, mend et er innenfor de 7 store kanariøyene så lenge vi holder oss innenfor en gitt økonomisk ramme. Turen er gratis for elevene!

Velkommen som søkere!