Full fres på utdanningsmesse i Fredrikstad

Skolen vår er representert på utdanningsmesse i Fredrikstad i dag og i morgen. John Sandem og Angel Santana Aleman bemanner standen, og har hatt det kjempetravelt første formiddagen.

Skolen skal delta på en rekke utdanningsmesser rundt i landet denne sesongen, og hovedhensikten er å informere om skolens tilbud til interesserte elever og foreldre.

- Vi har delt ut brosjyrer, leppepomade og sjokolade til mange elever nå i formiddag. Etter arbeidstid forventer vi mange foreldre. Det blir spennende å se hvor mange nye søkere vi får etter dette, sier rådgiver og avdelingsleder for videregående, John Sandem.

Spansk- og tysklærer Angel Santana Aleman er i Norge for første gang. Det er en stor opplevelse i seg selv, i tillegg til den massive interessen som ungdommen legger for dagen. Om du holder til i Fredrikstad eller omegn, har du sjansen til å treffe dem i morgen også.

For øvrige messer henviser vi til denne saken. Vi kommer også til å bekjentgjøre hver messe spesielt når tiden nærmer seg.