Hilsen fra fornøyde elever på BHR (Behandlingsreiser)

En ungdomsgruppe fra BHR har nå vært her på Gran Canaria i fire uker. Vi er 23 herlige ungdommer fra overalt i Norge.

Helsen vår har blitt mye bedre under oppholdet og vi har opplevd masse nytt. Blitt kjent med mange nye mennesker, badet og kost oss på stranden og dratt på ulike utflukter.

Som en avslutning av tre uker med skole, gikk halvparten av oss på en fin tur til korset, mens andre halvpart jogget innover mot Norskeplassen og Karpedammen, en tur på ca. 3 timer.

Vi fikk også muligheten til å bli med på BlimE-dansen som hele skolen skulle være med på, og sende inn til NRK.

Vi har hatt et utrolig fint opphold her på Gran Canaria og har fått minner som vi vil huske resten av livet. Vi har blitt en sammensveiset gjeng og vi kommer garantert til å holde kontakten med hverandre.

En stor takk til Turi og Bjørg, som har vært to fantastiske lærere for oss!

Tusen takk for oss!