Ikke bare skolefag

Det er viktig både på en arbeidsplass og i en skoleklasse å ha et godt sosialt miljø. Dette tok VG2 konsekvensen av da de møttes til hyggekveld forrige onsdag.

Vi lagde mat sammen, og praten gikk lystig på tvers av kjøkkenbenk og ved siden av komfyren. Da alt var klart, mekket hver i sær sin egen pita-pizza med godt tilbehør. Dermed var det duket for et hyggelig måltid. Selvgjort er, som kjent, velgjort.

Å konkurrere er alltid morsomt. Kvelden ble derfor avrundet med en quiz, der spørsmålene var laget av flere av faglærerne til klassen. Det kan være det blir behov for litt repetisjon. Ikke alle spørsmål var like lett å huske svarene på.

Et gavekort på 50 euro hos en populær pizza-restaurant vanket på vinnerlaget. Det var verdt hele innsatsen!

Vi sender oppfordringen videre til andre klasser! Gjør noe sosialt sammen!