Klart for tradisjonsrik volleyball-turnering

Volleyballturneringa er en årlig tradisjon ved Den Norske Skole Gran Canaria. Arrangør er 3. klasse på videregående.

Før har bare 10.klasse – 3. videregående hatt muligheten til å være med å spille på turneringen, men de siste årene har hele ungdomsskolen også fått lov og delta. Under turneringa engasjerer lærerne og elevene seg til å heie på deres favoritt lag. I tillegg inviterer vi elever fra den spanske videregående skolen i Arguineguin og ungdomsarbeiderne ved sjømannskirken med eget KRIK-lag (kristen idrettskontakt).

Det blir salg av mat og drikke under turneringa. Her er prisliste og utvalg: Nam, nam!

Kake – 1 euro
Vafler – 2 euro
Pølse i brød – 2 euro
Kaffe og brus – 1 euro

(Sander Rasmussen, Nora Emilie Simonsen)

Kampene starter mellom 08:30 og 09:00 onsdag til fredag denne uka, og varer til 12:00. Finaler spilles fredag klokken 09:30.

Les hele artikkelen her. Dette er skoleavisen vår. Her må du følge med både denne uken, og videre. Mye bra stoff for deg som er interessert i Colegio Noruego!

Her finner du også en artikkel om arrangørene av turneringen.