Marcus og Martinus til Colegio Noruego

De to ungdomsidolene, Marcus og Martinus, skal spille inn musikkvideo på Gran Canaria. Søndag spiller de inn video på skolen vår. Og etterpå kan DU får komme og hilse på dem!

Det er fire år siden de to tvillingene fra Trofors i Nordland vant Melodi Grand Prix Junior som 10-åringer. Etter den tid har de hatt stor suksess på scenen, og er veldig populære blant barn og unge i Norge. Hvem kan ikke hele eller deler av den forrige hiten deres, Elektrisk?

På søndag skal det spilles inn musikkvideo på skolen, og de elevene som har meldt seg på for å få være med i videoen, fra 7. klasse til VG3, må møte opp til oppstart klokken 09:00.

Alle dere andre, som har lyst til å ta bilder og kanskje få snakke litt med gutta, kan møte opp klokken 15:00.

De skal spille inn enda en musikkvideo her på Gran Canaria, men bare denne på skolen, altså. Det er en helt ny låt, så ingen har hørt den enda.

Det er ikke mange dagene siden Petter Northug Jr. og Emil Iversen trente seg gjennom noen feriedager her på øya, og nå altså premiegutta fra Nordland. Det er på Gran Canaria det skjer!