Mye hygge før jul

Selv om vi har 25 grader, begynner julestemningen å komme. På skolen forbereder vi oss, og har en del å se fram til før vi tar juleferie om halvannen uke.

I de forskjellige klassene synges det julesanger, man lager julepynt og gaver, og tenker på alle barna som ikke har det like godt som oss i julen. Det bakes pepperkaker og kakemenn, og øves på julesangene til gang rundt juletreet på avslutningsdagen før jul.

Dessuten blir det julefest 15. desember klokken 17:30 til 20:00. Det er foreldrene i 3., 4. og 9. klasse som har ansvaret for festen. Det blir en hyggelig førjulsfeiring med salg av kaker og grøt og brus og kaffe. Og så blir det mye underholdning. Velkommen!

Torsdag 17. desember reiser hele skolen til Las Palmas for å gå på skøyter eller surfe og fredag 18. desember blir det felles julefrokost for alle elever i patioen før det blir film og annen hygge i klassene før alle tar juleferie fra klokken 13:00.

Det er mye å glede seg til!

Følg oss på Facebook