Volleyball-bonanza med sterke innslag av norske elever

Skolen vår fikk invitasjon til å delta i en volleyball-turnering i Vecinadario fredag 18. november. Vi stilte med et guttelag fra ungdomsskolen og et blandet lag fra videregående.

I alt 400 elever mellom 11 og 18 år var i aksjon på gressmatten på Estadio Municipal i Vecindario denne formiddagen. Der var det liv! Så mye liv at arrangørene hadde sitt fulle hyre med å ha oversikt. Det dukket nemlig opp lag som ikke var påmeldt i tillegg til at det krydde av stort og smått fra før.

Våre elever gjorde ingen skam på skolen vår. Objektive tilskuere i form av foreldre kan melde om spillere i storform. Det lover bra for vår egen turnering som foregår i februar. Det ble ikke delt ut premier, men at videregåene-elever fra vår skole fikk spille med elitelaget fra Vecindario var nok premie god nok for denne dagen.

Se bildedryss fra kampene.