Google Analytics

Du kan lese mer om hvordan Google Analytics, YouTube og andre Google-tjenester håndterer personvern her.

Navn Formål Utløpsdato
_ga Samler informasjon om brukerne og deres aktivitet på nettstedet for analyse og rapporteringsformål (anonymisert) 2 år
_gat Samler informasjon om brukerne og deres aktivitet på nettstedet for analyse og rapporteringsformål (anonymisert) noen sekunder
_gid Samler informasjon om brukerne og deres aktivitet på nettstedet for analyse og rapporteringsformål (anonymisert) en dag
Rc::A  (kun gjesteboken) Leser og filtrerer besøk fra bots vedvarende
Rc::C  (kun gjesteboken) Leser og filtrerer besøk fra bots økt

Gjestebok

Vår gjestebok benytter Google reCAPTCHA

Denne informasjonen gjelder kun besøk på nettstedet colegio.no. Den gjelder ikke besøk på nettsteder vi lenker til eller behandling av personopplysninger knyttet til å være elev, foresatt eller lærer ved skolen.