Den årlige høstfesten

27 oktober, arrangerte FAU den tradisjonelle høstfesten på skolen.

Festen var samlingspunkt for en rekke opptredener fra elevene på alle klassetrinn.

Festen var en stor suksess godt hjulpet av den varme ettermiddagssolen, koselig pyntete bord og god og festlig stemning. I tillegg var det arrangert tombola med flotte premier til vinnerne, og det var lang kø i håp om å vinne disse flotte premiene.

Det ble satt opp ett imponerende stort kakebord, og det ble servert kaffe og pølser med brød.

Det var stort oppmøte, og hele patioen var tettpakket med familier fra alle klassetrinn.

På scenekanten var det allerede fra start tett med barn og vokse som satt og ventet på å bli underholdt av store og små talenter.

Elevene hadde forberedt seg godt, og det var alt fra dans til beatboxing, markering av FN dagen og store sangstemmer.

Vi takker elevene og FAU for innsatsen de gjorde for å gjøre ettermiddagen og kvelden så underholdende og flott.