Første skoledag Mandag 14.08.2023

Alle møter til kl. 09.00 i skolens patio.

Husk at fjorårets parkeringskort for parkeringen nedenfor Valle Marina ikke gjelder lengre. Det kan kjøpes nytt i resepsjonen for 30 euro i kontanter.  Ta gjerne buss, gå eller samkjør med andre.

KL. 09.00 ønsker rektor velkommen til nytt skoleår og har opprop. Når alle elevene i en klasse er ropt opp, går de fram til sin lærer. Lærer tar med seg sin klasse til klasserommet.

I de to ukene som kommer vil det være å bli kjent og trygg på hverandre og nærmiljøet som vektlegges. Det starter umiddelbart når de kommer til klasserommet.

Når alle klassene er ropt opp og gått til sine klasserom blir det en kort orientering fra rektor til foresatte.

Hvis noen elever føler seg tryggere at foreldre er i nærheten, anbefales det at dere kan ta en kaffe på restauranten på Valle Marina og at dere evt. har telefonen med dere hvis det blir nødvendig å ringe dere.

Første skoledag avsluttes kl. 12.00 for grunnskolen og 14.30 for VGS.

Vel møtt! Vi gleder oss til å se dere 😊

Mvh,