FRIVILLIG SPANSKKURS FOR BARNESKOLEN FRA UKE 35

På samme måte som forrige skoleår, planlegger lærer Juan Carlos Aquino Samaniego et frivillig spanskkurs for barneskolen.

Kurset begynner i uke 35 og er for nybegynnere og for de elevene som ønsker å repetere kurset fra i fjor for å forbedre det de lærte og få mer øvelse i å bruke språket muntlig.

Elevene i klasse 1. til 4. blir samlet i en gruppe, onsdager og fredager fra kl. 13.30 til 14.30. Den andre gruppen er for elevene i 5. til 7.klasse og er på tirsdager og torsdager kl. 13.30 – 14.30.

Prisen på kurset er 30 euro pr. måned pr. elev. Interesserte kan sende påmelding til  juancaaquino@hotmail.es

Dersom noen elever hadde kurset i fjor og ønsker å fortsette på et høyere nivå, vil det være mulig å starte opp en klasse med en time i uken, tirsdager eller torsdager fra 14.40 til 15.40.

Prisen på dette kurset vil evt. bli 20 euro pr. måned.(en time pr. uke)