Hjemmeundervisningen fortsetter etter påske

Kongressen vedtok i går, torsdag, at den sivile unntakstilstanden fortsetter frem til 26. april.

Den Norske Skole Gran Canaria er pliktig å følge spanske myndigheter, og vi holder derfor skolen stengt i samme periode.
Skolens lærere tilbyr hjemmeundervisning som tidligere, og sitter klar til nye økter foran skjermene fra mandag 12. april.

Hvis det er noen av våre elever som har behov for å snakke med en annen voksen enn foresatte eller lærere er vår sykepleier Line fortsatt tilgjengelig 08.00-15.00.Dersom noen av elevene eller foresatte ikke har mottatt hennes telefonnummer på mail, gi beskjed til postmottak@colegio.no.

Vi anmoder om at alle følger spanske myndigheters regler for å begrense smitten av Koronaviruset.

Vi ønsker dere lærerike dager hjemme og fortsatt godt samarbeid mellom elever, foresatte og lærere.