Kokkekamp med høy gourmet-faktor

Både 7. og 9. klasse gjennomførte kokkekamp før påske. Det ble laget og dandert de mest kreative og eksklusive retter. Dommerpanelet, som var så heldige å få smake på herlighetene besto av Kristian fra IT-avdelingen, spesped-koordinator Ingvild og Tobias fra elevrådet.

Vinnermenyen bestod av bruschetta, spanske kjøttboller og sjokoladejordbær, mens dagens mest kreative innslag var karrisuppe servert gjennom en uthulet gulrot.

Årets førstepremie var en gourmetopplevelse på restaurant Vintage i Arguineguín.

Fra syvende trinn vant laget Les Quatre Mousquetaires, bestående av Sunniva, Leah, Filippa og Helene. De serverte bruchetta, spanske kjøttboller og jordbær med sjokoladetrekk
Fra niende trinn vant laget Heffalompene med Lovise, Einar, Ida og Sofie - de to siste hadde dessverre ikke mulighet til å være med på premien. Disse serverte hjemmelaget lasagne og gulrotkake