Nå kommer vi til Lillestrøm!

Juletreet er kastet ut, og vintertøyet graves fram. Nå skal vi nemlig til Lillestrøm!

11. - 12. januar foregår den første utdanningsmessen i år på Norges Varemesse. Der treffer du Colegio Noruego. Vanligvis koster det 80 kroner å komme inn på messen, men du kan klikke på denne linken for å få tilgang til gratis inngangsbillett.

På standen vår møter du rektor Benedikte Grongstad, rådgiver John Sandem og lærer Angel Santana Aleman fra skolen vår. De deler ut noen gratis overraskelser og svarer på alle spørsmål du måtte ha om hvordan det er å gå på skolen vår.

Bor du ikke i nærheten av Lillestrøm skal du ikke fortvile. Vi stiller på flere utdanningsmesser i år. Sjekk her hvor vi kommer til å være.

Sjekk forsiden av nettsiden vår. Der får du informasjon om hvordan du kan søke plass på skolen vår. Det kan du gjøre allerede nå.