Norgesturneen fortsetter i Kristiansand

Er du blant dem som vurderer å ta et skoleår eller flere i utlandet? Nå treffer du rådgiver og flere fra den norske skolen på Gran Canaria i Kristiansand.

Mandag 18. og tirsdag 19. januar er vi til stede i Gimlehallen i Kristiansand mellom klokken 09:00 og 14:00 begge dagene. Du vil da kunne få svar på alle spørsmål du har rundt å gå på skole i utlandet. Kanskje visste du ikke at du kan få de fleste realfagene om du velger videregående på den norske skolen på Gran Canaria? Vi har også mange andre programfag å velge mellom. Små klasser og dyktige lærere gjør skolehverdagen mye enklere.

Glemte vi å nevne at det er en selvfølge å ha utegym også i januar? Med 25 grader på dagtid nå for tiden er det vanskelig å ikke trives.

Ta en tur, da vel! Og få gratis inngangsbillett ved å klikke deg inn her, og videre på den gule boksen.

Senere kan du treffe oss på tilsvarende messer både i Stavanger, Trondheim og Bodø. Du som allerede er klar for nye eventyr kan sende søknad nå.

Ses vi på messen?

Følg og lik oss på Facebook