Spanskkurs for foreldre

Spansk nybegynnerkurs i regi av Juan Carlos Aquino Samaniego
Læreren underviser i spansk i alle trinn på Den Norske Skole Gran Canaria. Han har spansk som morsmål og undervisningen foregår på norsk.

Kursstart: onsdag 7. september 2016

Kursdager: onsdager (fra kl.11 til 12.45) og fredager (fra. Kl. 11.15 til 13.00)

Siste kursdag: fredag 9. desember 2016

Lærer: Juan Carlos Aquino Samaniego

Kurssted: lokaler for aktiviteter v /treningssenteret David Silva i Arguineguin (i enden av parallellgaten til markedsplassen)

Kalender for kurset

September

Onsdager: 7/ 14/ 21/28                                    fredager: 9/ 16/ 23/ 30

Onsdager: 5/ 26 (uke 42: høstferie og 12 okt. fridag)       fredager: 7/ 14/ 28

November

Onsdager: 2/ 9/ 16/ 23/ 30                                        fredager: 4/ 11/ 18/ 25

Desember

Onsdager: 7                                                     fredager: 2/ 9

Varighet: 50 skoletimer

Pris: 350 euro

Kurset avsluttes med utdeling av deltakerdiplom

Beskrivelse av spanskkurset: Et dyptpløyende kurs med detaljerte forklaringer og sammenligninger ved hjelp av norsk. Hensikten med dette kurset er at man i løpet av tre måneder tilegner seg en grunnleggende kjennskap til språket.

For mer informasjon (om private timer eller samtalekurs) og påmelding send en epost til jcaquino@colegio.no

Betaling gjøres første kursdag før kurset starter (i kontanter)